Re: Sposób na chłodzenie i nie tylko...

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:01:26 MET DST

In article <aj02rn$e58$1_at_news.onet.pl>, smalljohn2_at_poczta.onet.pl
says...
> Witam!
>
> Po wczorajszej całonocnej modernizacji "ekonomicznego" systemu chłodzenia
> komputera postanowiłem podzielić się z wami efektem mojej pracy. Może ktoś
> doda opisze później swoje własne "tanie" konstrukcje. Dzięki temu będzie
> można coś podpatrzyć u innych i może samodzielnie wykonać.
>
> Dla kogo to: głównie dla osób ceniących ciszę podczas pracy, których nie
> stać na efektywne wodne (lub inne zaawansowane) chłodzenie komputera, ale
> jednocześnie nie stroniących od gier i jednocześnie kochających głośną
> [...]
[...]
Moze i to wyprowadzenie sluchawek z przodu jest fajne ale kurka takie
pieprzenie zeby temperature spedzic o kilka stopni ...
Ja mam Athlona TB 1.2 w ostatnie upaly ma 51 stopni (idle) i 56 (full
load) i co mi to szkodzi ?
Wiatraki mam dwa (nie liczac na karcie graficznej)
Tytana na procu i wiatrak w zasilaczu. Wszystko pracuje cicho i nie
czuje troche klimatu po co zmniejszac temperature z 46 do powiedzmy 42
stopni co to daje ? Proca i tak zmieniasz nie raz na 10 lat tylko na 2
gora 3 wiec nawet jak troche mniej zywotny bedzie nic mu sie nie stanie
:).
Wsadzaja ludzie jakies chlodzenia wodne, 50 wiatrakow na 7V i po co zeby
miec 4 stopnie mniej niz ja ? Rozumiem cisza ale ja mam cicho a procek
wiesza sie przy 75 stopniach bo udalo mi sie raz sprawdzic ;)

marcin