Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:28:18 MET DST

> - Vobis HIGHSCREEN Power 4600-2066V
> http://www.vobis.com.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=701705
>

> - ADAX BRAVO W2000X40
> http://www.adax.pl/karta_produktu_parametry.asp?idP=1000&idG=6
>
> ps. ceny komputerow
> - Vobis 3799 PLN
> - Adax 3890 PLN

Na mój pierwszy rzut oka lepiej wypada ADAX. Widomo jaka płyta (markowa -
Gigabyte), szybsza grafa choć zapewne Power Color. Jeżli DVD nie jest Ci
potrzebne to Adax ma nagrywarkę (ja bym wolał nagrywarkę, bo flimy w DiVX i
tak są szybciej niż na DVD :P). Obudowa to raczej kwestia gustu. Z plusów
Highscreena - Corel Draw 8. Jeśli musiałbym wybierać to wybrałbym Adax-a.
Na całe szczęście nie muszę. Z jakiego miasta jesteś ? Nie ma u was jakiś
lokalnych renomowanych składaczy ? Czasem tak lepiej, bo sam zdecydujesz czy
wolisz np. DVD czy nagrywarkę...

--
Pozdrawiam,
Cooger