Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:23:28 MET DST

> W niedalekiej przyszlosci planuje zakup jednego z ponizszych zestawow. W
> zawiaku z tym prosilbym o krotkie uzasadninienie, ktory waszym zadaniem
> zakup bylby ewetnualnie bardziej oplacalny, i ktory zestaw jest poprostu
> lepszy. Oto wspomniane komputery:

Co to znaczy lepszy? Do czego komputer ma sluzyc?
> - Vobis HIGHSCREEN Power 4600-2066V
> http://www.vobis.com.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=701705

Tu mi sie nie podoba plyta glowna na VIA, dla intela to nieporozumienie moim
zdaniem. Zdecydowanie 845 - stabilnie i wydajnie.
Jesli komputer ma sluzyc do gier, to lepsza(szybsza) grafika by sie
przydala... chociaz na 2mx tez da sie pograc jeszcze.
Twardy dysk - wielka tajemnica! Tyle wiadomo, ze pojemny - 60GB to loozik na
kilka tygodni/miesiecy(przewaznie zalezy od szybkosci lacza;-))
Zaleta to naped DVD, chociaz ja bym wolal CDRW.
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze Vobis, to naprawde solidna firma.

> - ADAX BRAVO W2000X40
> http://www.adax.pl/karta_produktu_parametry.asp?idP=1000&idG=6
Plyta na i845 i to jesli sie nie myle Gygabyte'a! - fajnie!!
Dysk - tez nic nie wiadomo, mniejszy niz w vobisie
Lepsza karta graficzna - szybsza i (jesli nie jest to jakis naprawde tani
producent) generujaca o klase ladniejszy obraz.
nagrywarka - baardzo przydatna sprawa.

Z tych dwoch wybralbym Adaxa.
Ja gdybym mial takie pieniadze i potrzebowal komputera, to bym udal sie do
lokalnego sklepu, ktory cieszy sie dobra opinia wsrod znajomych/rodziny i
poskladal sprzet, taki ktory bylby najbardziej dostowany do moich
wymagan(Np. zamiast PIV 2.0 sporo tanszy 1.8, bez modemu itp.). No chyba,
ze ma to byc moszyna do firmy, gdzie sami nie chcemy sie grzebac w sprzecie
i wrazie czego dzwonimy do serwisu i niech oni sie martwia.
Szkoda, ze nie napisal Pan/Pani do czego ten komputer ma sluzyc.