Re: Teac w540E i temp.

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 14:25:36 MET DST

> Czy zdazylo sie komus ze po rozgrzaniu ww. cd ma problemy z czytaniem
plyt?
> Zauwazylem cos takiego wczoraj podczas ogladania filmu, od poczatku jest
ok,
> a pod koniec sie zacina, plyty sa ok, a sam naped dosc cieply (nie
pamietam
> zeby sie az tak rozgrzewal). Jaki wplyw na to moze miec FSB? Bylo
> podniesione do 110 MHz.

Witam Cię
Ja mogę powiedzieć że miałem podobnie właśnie na tym Teacu 540E
Ale to nie jest zależne czy płyta jest ciepła czy zimna
myślę że jest to wina płyt bo np. TDK lub Basf - czyta bez problemu nawet
jak są bardzo ciepłe
ale już Esperance nie idą tak ładnie ( zwłaszcza od połowy płyty)
Myślę że to czytnik nie potrafi sobie tak szybko dać radę ze słabszymi
płytami (ale to jest moje zdanie)

Tynio

Pozdrowienia