Re: 2x Karta TV

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 14:20:31 MET DST

Użytkownik "Comora" <comorapl_at_nospam.wp.pl> napisał w wiadomości

> a na poważne - czy nie jest to przesada???

Wiesz, niektórzy ludzie mają swoje wymagania. Znam wiele osób, które
jednocześnie słuchają radia i oglądają TV - ja się temu wcale nie dziwię -
po prostu kwestia gustu i przywyczajeń - nie powinieneś się czepiać.

A tak na marginesie: miałem kiedyś kontakt z człowiekiem zajmującym się
prytanie monitoringiem rozgłośni radiowych i telewizyjnych. W swoim pokoju o
wymiarach (na oko) 4 na 4 metry miał 6 komputerów a w nich łącznie 18
tunerów TV (w każdym po 3 sztuki). Jakoś to wszystko działało i nawet
jednocześnie na każdym kompie nagrywał po 3 kanały TV w real-time do MPEG2
(oczywiście maszyny 2-procesorowe). Dodatkowo, żeby było śmieszniej miał
jeszcze coś koło 20 tunerów radiowych, tzw. segmentów. To dopiero jest
przesada.

Pozdrawiam,
Sniper