Re: abit vs asus

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 14:19:09 MET DST

--

> A to ciekawe, wielu moich znajomych ma ASUSy na BX (P2B i P3B-F) i żaden
nie
> padł - za to jest już kilka zdechniętych abitów (BF-6, BE-6II i tych na
i815)...

> Pozdrawiam,
> --
> Jacek Osiecki

========
no widzisz a ja pracuje w serwisie i zaden abit na 815, na via kt133 i ai e,
jescze nam niepadlm - a asusy na okraglo gonie.
Zreszta moze przez 3 lata odslalem do serwisu z 4-5 abitow, a poszlo ich
conajmniej kilka setek w ludzi. No i nigdy nie zdarzyl mi sie fabrycznie
niesprawny tak jak np: pierwszy, ktory do nas dotarl asus na kt333
Bogdan