Re: Jaki CD-ROM

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 13:47:38 MET DST

> Nie czytales innych moich wypocin :-). TEAC moglby byc jak
> najbardziej, mam jednak wielkie problemy z jego dostaniem.

no teraz przeczytalem :-)

skoro nawet jesli TEAC X40 bylby do dostania (o X52 nie wspomne bo nasz kraj
to wiocha i nowosci nie dochodza tu szybko ) to bedzie kosztowal tyle co
jakies dvd 16/48 pioneera czy toshiby. Cena w action to 152 netto i brak na
magazynie. Czy nie lepiej pomyslec o jakims napedzie dvd ? poczytaj moze
ostatni test napedow dvd na www.cdrinfo.pl , moze to pomoze Ci podjac
decyzje.

pzdr.
trzmiel