Re: Provider chce mnie NACIAGNAC w opłatach z konta WWW !!!!!!!!!!!!

Autor: KevlarCD (KevlarCD_at_Topnet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 13:46:05 MET DST

> zanim sie odezwiesz przeszukaj archiwum co ?!
>
> wiesz ile razy ten baran spawmowal ze cos sprzeda (i to intensywnie) i
inen
> nie zwiazne z tematem grupy pytania ? Mysl wpierw.

No to KOLEJNY BARANIE pomysl tak. Zadalem konkretny problem i zamiast slac
kolejny bzdetny list moze bys pomogl ?
Napisalem na 2 grupy inne. ADMIN i SERWERY. Na jednej moj list byl jedyny a
na druga nie doszedl (moderowana grupa ?)
Wiec jak jestes taki madry to powiedz GDZIE MAM NAPISAC skoro nie tu gdzie
jest pare setek madrych glow (pomijam pare dziesiat takich co tylko umia
krytywkowac i pisac ntg.) ?

Jestes napewno najmadrzejszy tylko jakos tego nie widac.

--
---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
http://www.meteoryt.net   ---->   Meteorite Information Center