Plyta glowna pod Durona

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 13:31:40 MET DST

Witam,
Wlasnie bede modernizowal komputery w firmie (stare to P166MMX) i
zdecydowalem sie na kupno Durona 1GHz - powinien starczyc. Ale trzeba
jeszcze paru elementow:
1. Jaka polecacie plyte glowna? MUSI byc przedewszystkim stabilna, wydajnosc
nie jest kryterium. ECS raczej odpada, mam i za duzo trzeba sie z nia
narabac, zeby chodzila jak nalezy. Aha, kupuje pamieci SDRAM, wiec takie ma
obslugiwac.
2. Czy warto inwestowac w ATI Rage 128 PRO Chodzi mi o dobry obraz na
monitorze, szkoda oczu. Moze nie warto tego brac, a za to poszukac mobo z
wbudowana grafika?
3. Moze ktos zna jakis 17-calowy _budzetowy_ monitor? Jednak na 17" jest
wygodniej niz 14-15"...

Pozdrawiam
Rufik