Re: zasilacz sie grzeje

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 11:25:38 MET DST

On Thu, 8 Aug 2002 23:14:43 +0200, "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>juz kiedys rozprawialem o tym ze wybuchl mi zasilacz
>przed jego smiercia zaobserwowalem ze strasznie sie grzal

A nie masz przypadkiem za "cienkiego" zestawu?
Jak kupujesz mocny zasilacz a masz np. Celerona,
stara grafike i inne elementy ktore pobieraja bardzo malo pradu to
zasilacz moze sie grzac i w koncu spalic. Tak sie ludzie nacinaja np.
na Enermaxy ktorych najmocniejsze zasilacze maja MINIMALNY
pobor mocy ok. 120W i jak sie do tego podepnie byle co to zasilacz sie
bardzo meczy.

Pozdr

oVo