zasilacz sie grzeje

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 23:14:43 MET DST

juz kiedys rozprawialem o tym ze wybuchl mi zasilacz
przed jego smiercia zaobserwowalem ze strasznie sie grzal
kiedy komuter nie dzialal (ale plyta ATX byla "pod napieciem"
czyli nie odlaczona z sieci) zwalilem to na wiek zasilacza...
otoz nowy, tego samego typu, znowu sie grzeje...
pamietam na 100% ze stary nie grzal sie jeszcze rok temu
wiec dlaczego ten nowy grzeje sie "od nowosci" ??
czy moze mam cos skopane z plyta glowna ??
czy to rzeczywiscie wina 230 V ?

ZOMO