Re: PC nie widzi myszy - help

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:47:22 MET DST

Osobnik znany jako gmyt_at_poczta.onet.pl <gmyt_at_poczta.onet.pl>
nabazgrał:

> Prosze o pomoc, moze ktos spotkal sie z problemem.
> Stary pc: CPU - K6 - 200MHz, pamiec 64MB
> (niestety nie wiem jaka plyta)
> dysk sformatowany, wrzucone Win95 - stwierdzily ze nie ma myszy
> podlaczonej do portu itd.- standardowy komunikat na poczatku.
> Port nie wykazuje zadnych kofliktow w Windowsach, mysz oczywiscie
> zglasza (że brak sterownika)
> podpinalam 3 rozne myszy, wpinalam na Com1, com2 i nic. zmienilam
> tasiemke laczaca port na plycie z myszka...
> przeinstalowalam Win jeszcze raz...
> "w DOSie" sterownik do myszy sie instaluje ale mysz tez nie dziala :(

> [...]

Mialem ten sam problem i niestety nie udalo mi sie go do konca
rozwiazac, tzn. zadzialala tylko jedna myszka firmy A4Tech podlaczona
przez przejsciowke COM-PS2, niestety nie znam modelu. Podlaczylem tez
chyba z 7 czy 8 innych myszek, w tym takze jakis nowszy model A4Tech i
nie zadzialaly. Zmienialem rowniez tesiemke laczaca plyte z myszka (4
lub 5 tasiemek) i rezultat ten sam.

--
Adam Gołąbiewski, e-mail: adam_at_pac.pl
www.jurata.prv.pl - oferty wczasów nad Bałtykiem