Re: ATI 9700

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 09:02:57 MET DST

Cześć,

> To chyba byla data z samego poczatku. Pozniej Ati przesunela ja chyba o
> 2 miesiace.

Będzie wcześniej ... ostatnio sporo słychać o datach dostaw ...

> R9700 bedzie o 30% szybszy od gf4600 w starciu czysto
> silowym,

Gdybanie ... wszystko zależy od programu i trybu ...

> Pojawila sie plotka ze nowy gf ma byc 250% szybszy od gf4600. Ciekawe
> czy chodzi o power czt tez o antyalisingi i teksturowanie gdzie
> o szybkosci decyduje architektura.

j.w. ... tam gdzie wynik opiera się o proca cudów nie ma co się spodziewać
... ale przecież wynik to jedno a wydajność (w sensie potencjału do
popchnięcia wymagających gier nowej generacji) to coś innego ...

> W kazdym razie , plotke te trzeba odebrac jako probe zniechecenia
> potencjalnych klientow do zakupu r9700.

Typowe i logiczne działanie marketingowe ... nie ma się co dziwić ... muszą
wywołać wrażenie, że juz lada moment pojawią się w sklepach aby potencjalny
zasobny klient chciał poczekać ...

> Ciekawsze pytanie to kiedy i za ile bedzie r9500. Ma to byc
> przeciez r9700 z nizszym zegarem.

Nie tylko ... wszystko wskazuje na to, że wytną mu połowę strumieni
renderowania ... będzie zgodny z Dx9 bo nałoży 16 tekstur ale zajmie mu to
więcej taktów ... brzmi nieźle bo w sumie powinni robić co się da aby
umożliwić zejście z ceną (10 warstwowe PCB nie wróży taniochy ani
dostępności) ...

> Tom

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."