Re: ATI 9700

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 09:48:55 MET DST

Tomasz <cattomcat_at_hotmail.com> wrote:
> To chyba byla data z samego poczatku. Pozniej Ati przesunela ja chyba
> o 2 miesiace.

chyba się mylisz. ATI ma już gotową kartę, i musi ją na tyle szybko
wprowadzić na rynek, że zarobiła na siebie (koszty R&D) zanim nVidia
wypuści NV30.

> Ciekawe czy chodzi o power czt tez o antyalisingi i teksturowanie
> gdzie o szybkosci decyduje architektura.

Dokładnie chodzi o MAA (antyaliasing metodą mulisampling) - z testów
wynika, że będzie faktycznie co najmniej 200% (sic!) wydajniejszy niż
GF4 Ti. Innymi słowy - będziesz mógł go włączyć, ustawić wszystkie swoje
ulubione gry na maks. detali w rozdzielczości co najmniej 1024x768 (a
większość nawet 1280x1024, jeżeli masz monitor 19") i po prostu grać - z
włączonym AA, maks. detalami i odpowiednio wysokim FPS.

B.