AMD i k7s5a

Autor: _iNv (inve_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:03:39 MET DST

Witam grupowiczow:
1. jaki system (Win) pod AMD Duron 800Mhz? Slyszalem ze sa problemy pod
win98,
chodzi mi glownie o prace w photoshopie...
myslalem o win2000, ale raz na kilka miesiecy chcialoby sie oderwac od pracy
i zagrac w jakas gre, nie wiem, jak teraz, ale kiedys ten system niezbyt
dobrze sobie
radzil z ich obsluga...
Z kolei Win XP to chyba dla mnie zbyt duze wyzwanie sprzetowe, a moze nie?
- Duron 800 (w przyszlosci moze jakis Athlon)
- ECS K7S5A
- 160 MB SDRAM
2. Jak sprawdzic i czy to wogole prawda, czy moja plyta (k7s5a ecs'a)
obsluguje
athlony w pelnym zakresie? podobno byly jakies wersje obslugujace wersje do
1,4 Ghz
Wreszcie jesli okazaloby sie ze moja obsluguje procki tylko do 1,4 to czy
upgrade
biosu zalatwi sprawe i bede mogl postawiac Athlona 1600+ XP u siebie?