Re: Provider chce mnie NACIAGNAC w opłatach z konta WWW !!!!!!!!!!!!

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 01:20:56 MET DST

Użytkownik "KevlarCD" <KevlarCD_at_Topnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Standard jak wszedzie. Na stronie, w cenniku jest napisane: "serwer
> wirtualny podstawowy w domenie xxx.net.pl. Czyli mysle sobie dostaje
konto,
> email i musze w Nasku wykupic domene .PL dodatkowo.
> Nawet chyba mi mowili 10MB ftp i 10MB email. Juz nie pamietam co i jak.
>
> Potem nastaje okres blogiego lenistwa, gdzie nie mysle o tym kiedy sie
> konczy rok za ktory zaplacilem, bo to nie moj interes tylko firmy. W koncu
> to IM place wiec niby czemu mam sie martwic czy juz minelo 12 miesiecy czy
> nie. W koncu jakby co to przysla zawiadomienie. W koncu
telefon/email/adres

+
> [...]
> mialem o tym pojecia (gdybym kiedys za to placil to teraz bym nie byl
> zdziwiony), a poza tym stawia sie mnie przed faktem dokonanym.
>
> Co wy kurde na to ?
> W/g mnie jest to troche chamstwo.
>
> Poza tym co komu z serwera wirtualnego bez konta ? Przeciez takie cos jest
> bez uzyteczne. Wiec po co jest to w cenniku ?
> Czemu nie pisza Serwer + konto www 200zł netto i sprawa jest jasna.
>
> Jutro sie bede jeszcze wyklocal ale nie wiem czy da sie przekonac. Pewnie
> nie, bo niby czemu mialby sie przejmowac.
> Jeszcze mi zachwalal, ze to i tak prawie NIC w porownaniu z cenami u

po pierwsze jezeli wykupiles w nasku domeny (placisz im za to - tj.
dostajesz faktury i placisz bezposrednio ty) to ich nazwy naleza do ciebie -
to jeszcze dzis kopiujesz zawartosc www i cala reszte i zmieniasz providera
na tanszego i takiego co ci wszystko wytlumacza od a do z i bedziesz to mial
na pismie i u niego na nowym serverze zainstalujesz ponownie strony (to jest
tzw. redelegacja), jezeli natomiast twoj provider jest wlascicielem tych
domen to masz problem bo jak nie zaplacisz to wszystko stracisz i domeny i
zawartosc

- co do platnosci to bym sie jeszcze wszczymal bo jesli do ciebie naleza
domeny to mozesz ich poszantazowac ze zmienisz providera - a bodz co badz
powinno im zalezec na kazdym kliencie

podaj miasto w ktorym urzedujesz to postaram ci podeslac namiary na innych
providerow - zreszt pewnie co jakis czas ktos do ciebie dzwoni z innych firm
hostingowych

pozdrawiam