Provider chce mnie NACIAGNAC w opłatach z konta WWW !!!!!!!!!!!!

Autor: KevlarCD (KevlarCD_at_Topnet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 23:37:38 MET DST

Bede sie streszczal (o ile to wogole mozliwe) bo sprawa jest dziwna i
strasznie mnie WQ... (wiecie).

W 01.2000 zalozylem w firmie XXX dwa konta pod 2 strony WWW.
Powiedzmy ze sa to: www.a.pl i www.b.pl
Standard jak wszedzie. Na stronie, w cenniku jest napisane: "serwer
wirtualny podstawowy w domenie xxx.net.pl. Czyli mysle sobie dostaje konto,
email i musze w Nasku wykupic domene .PL dodatkowo.
Nawet chyba mi mowili 10MB ftp i 10MB email. Juz nie pamietam co i jak.

Potem nastaje okres blogiego lenistwa, gdzie nie mysle o tym kiedy sie
konczy rok za ktory zaplacilem, bo to nie moj interes tylko firmy. W koncu
to IM place wiec niby czemu mam sie martwic czy juz minelo 12 miesiecy czy
nie. W koncu jakby co to przysla zawiadomienie. W koncu telefon/email/adres
maja.

Nagle teraz dostaje maile ze wisze im za 1.5 roku i UWAGA za 5 kont czyli
5x100zł netto + wyrownanie za ten rok 5x 16zł netto. Kurwa 700zł !!!!!!!!!

Co sie okazuje. 100zł place za kazdy serwer wirtualny (dla 2 stron A i B) +
100zł ZA konto www z miejscem na strone (2 konta www dla 2 serwerow
wirtualnych) + jeszcz UWAGA 100zł jedno konto na ktorym jakis KRETYN
zainstalowal emaila ktorego chcialem zamiast tego co mi dali. Tzn. bylo
konto kowalski.com.pl i email kowalski_at_kowalski.com.pl a ja chcialem zmienic
na adas_at_kowalski.com.pl i jakas ciula zrobila to na NOWYM koncie za ktore
mam teraz placic osobno. Przeciez normalnie takie cos jest aliasem i mozna
tego miec miliony skoro jest w tej samej DOMENIE.

Poza tym skoro jak mi Admin tlumaczy ze do Serwera wirtualnego musze miec
jeszcze wykupione u nich konto www to po jaka cholere w cenniku pisze tylko
jak juz wyzej napisalem "serwer wirtualny" 100zł netto a ani slowa o koncie
? Znam sie na necie, ale nie akurat na tym. Przeciez to jest czyste
wprowadzanie w blad.

Ale co NAJCIEKAWSZE ja za cholere nie pamietam zebym byl informowany o tym,
ze zamiast placic w sumie 200zł netto bede placil jakies 600. I nie moglem
byc bo inaczej bym sie nie zgodzi na takie udupienie juz przy zakladaniu
kont w 2000 roku.
Pamietam, ze chcialem inny email itp ale nikt mi nie przyslal rachunku na
to. Nie mam juz
tak starych papierow ale dam glowe ze nie placilem za pierwszym razem osobno
za serwer wirt. a osobno za konto + jeszcze za konto z emailem :))

Poza tym CO MNIE OBCHODZI ich bajzel, ze dopiero teraz wyszlo to, ze nie
dosc ze nie zaplacilem za 1,5 roku to jeszcze ze sie mi konta rozmnozyly ?
Gdyby mi dali znac w 2001 ze prosze zaplacic za 5 kont tyle a tyle to bym
sie kapnal a tak konta zablokowali, nie zapomnieli wspomniec o tym ze
naleznosc i tak ZOSTANIE SCIAGNIETA co by sie nie dzialo
i co najfajniejsze jestem postawiony przed faktem dokonanym. 707zł prosze
:)))))

Ja Admina rozumiem. Konta sa, byly uzywane, od zawsze wiadomo ze do serwera
wirtualnego trzeba jeszcze konto, tylko ze ja tego na stronie nie widze, nie
mialem o tym pojecia (gdybym kiedys za to placil to teraz bym nie byl
zdziwiony), a poza tym stawia sie mnie przed faktem dokonanym.

Co wy kurde na to ?
W/g mnie jest to troche chamstwo.

Poza tym co komu z serwera wirtualnego bez konta ? Przeciez takie cos jest
bez uzyteczne. Wiec po co jest to w cenniku ?
Czemu nie pisza Serwer + konto www 200zł netto i sprawa jest jasna.

Jutro sie bede jeszcze wyklocal ale nie wiem czy da sie przekonac. Pewnie
nie, bo niby czemu mialby sie przejmowac.
Jeszcze mi zachwalal, ze to i tak prawie NIC w porownaniu z cenami u
konkurencji.

--
---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
http://www.meteoryt.net   ---->   Meteorite Information Center