Re: przelacznik monitora

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 00:54:36 MET DST

"Grzes P." wrote:
[]

> i z tego co wiem z linuxami tez ;)
>
> ano, mam xp, jest tez w98 i linux. a przelaczenie bedzie miedzy malutkim
> serwerkiem na zipslacku do domowego uzytku i wlasnie windy. rzecz w tym, by
> moc np. podlaczyc sie bezposrednio do linucha jak bedzie sie podnosil etc.
> (zabawa jajkami :)))) ), wiec vnc jeszcze nie bedzie podniesiony.

a wiecie, że to nielegalne? ;-P

poważnie.

w licencji Microsoft'u jest napisane, sprawdziłem jeszcze telefonicznie,
że licencja między innymi nie zezwala na wyświetlanie ekranu na innym
komputerze, o ile nie ma na nim licencjonowanego systemu (lub zakupionej
licencji) w tej samej wersji (czyli na obu kompach win2k na przykład).
Znaczy się, nie można z win98 legalnie łączyć się przez VNC (czy PC
Anywhere czy inne tałatajstwo) z kompem, na którym chodzi win2k czy linux.

Chore nie?

PS. jako ciekawostkę tylko podaję, proszę mnie nie bić ;-))))

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***