Re: przelacznik monitora

Autor: Grzes P. (digrig_at_poland.com)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 10:41:14 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisał w wiadomości
> Elektroniczny jest raczej drogi. Mechaniczny jest kiepski.
> Jesli nie masz win xp to uzyj VNC. Jest to graficzny freewareowy
> terminal dzialajacy ze wszystkimi windowsami.
> Tom

i z tego co wiem z linuxami tez ;)

ano, mam xp, jest tez w98 i linux. a przelaczenie bedzie miedzy malutkim
serwerkiem na zipslacku do domowego uzytku i wlasnie windy. rzecz w tym, by
moc np. podlaczyc sie bezposrednio do linucha jak bedzie sie podnosil etc.
(zabawa jajkami :)))) ), wiec vnc jeszcze nie bedzie podniesiony.

ale faktycznie, jakas czesc problemow mi rozwiaze :)

a na http://www.magurex.com.pl/ nieczego nie znalazlem :(, ale dzieki za
szybkie odpowiedzi

pozdro
grzes