Re: jak wyłączyc PCta ?;) [OT]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 19:45:55 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio <raist_at_poczta.fm> wrote:
> vide Java.

która przynajmniej pozwala na wybór bibliotek, w związku z tym nic
"samo" się nie dzieje.

> Nie widze wiekszych roznic w porownaniu z C++, ktore ma srednia
> obsluge wyjatkow i wywala sie przy byle wjechaniu tam, gdzie nie
> wolno.

skoro ktoś "wjechał gdzie nie wolno" to bardzo dobrze że się wywaliło.
Niech programista sią nauczy programować.

> Slyszales o jezykach wysokiego poziomu?

a C++ taki nie jest ? Znasz jakiś poziom abstrakcji powyżej "generic
programming" (vide Alexandrescu , 2001) ?

> Przynajmniej te komunikaty sa. VB dziala do tego szybciej niz
> odpowiednik w (tfu) Delphi.

Te komunikaty, tfu, powodują że jedno z najbardziej popularnych
zastosowań VB - obiekty COM - jest pod względem wydajności warte tyle,
co splunięcie gruźlika.

> Jest pewna roznica miedzy kompilacja a interpretacja. I pomiedzy
> jezykiem niskiego poziomu (vide c++) a wysokiego.

znowu jakoś dziwnie zestawiasz słowa : C++ i "język niskiego poziomu".
Obawiam się, że Cię nie rozumiem, więc chyba nie mogę dalej dyskutować.

B.