Re: wiatraczki

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 17:21:12 MET DST

Użytkownik "Sniper" <smalljohn2_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Zajaczkowski"

> MINT M5TB to zestaw identyczny z Titan TTC-D5T(3) - identyczne radiatory,
> identyczne wentyle i parametry. Oba, mimo swojej niskiej ceny, należą do
> najlepszych. Pez problemu poradzą sobie nawet z Athlonem 2200+. Jedyny

Kurde, niesamowite, jak sa popularne i dobrze radzace sobie te Titany. Sam
takiego mam na TB1.2 i szczerze mowiac to mam 52st idle i 58-60 na
obciazeniu. To nie jest dobry wynik. A smarowalem 3 czy 4 razy pasta procek
i teraz po tych experymentach mam cieniutko paste i najnizsza mozliwa do
uzyskania temp. Aha, nie mam zadnych went w obudowie.
Rufik