Cztery nagrywarki naraz, da się?

Autor: boldor (bold_or_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 17:15:40 MET DST

Witam!
Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy da się wypalać na zwyklym PC cztery płytki
jednoczesnie, na czterech nagrywarkach?
Jeśli tak, to jak to wszstko połączyć, jakim programem (z tego co wiem Nero
nie obsluguje tego)wypalac i jak jest z licencją na taki program.
Z góry wielkie dzięki wszystkim za wszelkie info.

BTW.Taki Pan w Krakowie twierdzi, że potrzebna jest jakaś specjalna złączka,
którą tylko on sprowadza na całą Polskę i że może złożyc taki sprzęt za ok
11k PLN netto.