Re: Dyski IBM - mini FAQ

Autor: Ermeto (ermetoNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 13:26:28 MET DST

> To dla mnie tez nowe bo to do konca nie jest tak. Niech ktos mi pokaze
> prosze gdzie IBM _oficjalnie_ takie cos zamiescil ??? Szukalem swego czasu
> takiej informacji i nie znalazlem _nigdzie_. Taka informacja wyciekla
gdzies
> bokiem a ze byla na wszystkich serwisach to juz zasluga
> www.storagereview.com . IBM ani nie potwierdza tego ani nie zaprzecza. Jak
> ktos wie cos wiecej to bylbym wdzieczny bo moze sie myle :)

Proszę bardzo mam plik pdf zatytułowany:

" Hard disk drive specifications
 Deskstar 120 GXP
 3.5 inch Ultra ATA/100 hard disk drive
 Models:
 IC35L020AVVA07
 IC35L040AVVA07
 IC35L060AVVA07
 IC35L080AVVA07
 IC35L100AVVA07
 IC35L120AVVA07 "

a w nim w rozdziale 6.6.3 na str 50:

" 6.6.3 Life
  Expected product life is 5 years under typical conditions of desktop PC
usage:
  - 333 Power-on hours (POH) per month
  - Seeking/writing/reading operation to be 20% of POH at 40°C or lower
environmental temperature "

Wystarczy, czy podesłać cały pliczek (ca. 500kB)?

Pozdr.
Ermeto
=======
Usuń NOSPAM z mojego adresu!