Re: Dyski IBM - mini FAQ

Autor: detonus (detonus_at_[NoSpam)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 12:09:16 MET DST

Heyka,

"Konrad May-Gizynski" <comet_at_n0spam.acn.waw.pl> wrote in message
> To dla mnie nowe i troche wqrzajace zalecenie..:>

To dla mnie tez nowe bo to do konca nie jest tak. Niech ktos mi pokaze
prosze gdzie IBM _oficjalnie_ takie cos zamiescil ??? Szukalem swego czasu
takiej informacji i nie znalazlem _nigdzie_. Taka informacja wyciekla gdzies
bokiem a ze byla na wszystkich serwisach to juz zasluga
www.storagereview.com . IBM ani nie potwierdza tego ani nie zaprzecza. Jak
ktos wie cos wiecej to bylbym wdzieczny bo moze sie myle :)

Pozdro, detonus