Re: Problem ze sterami do Radeona 8500

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 12:11:41 MET DST

"Urzyk" <urzyk_at_astercity.net> wrote in message
> Może od początku. Kupiłem kartę minta build by ATI. Sciągnąłem stery:
> wxp-radeon-6-13-10-6094 i zainstalowałem hydravision-3-10-1010. Stery

mam te sama karte i ten sam problem juz przewalczylem

laczysz sie z tv po s-vhs? podlacz telewizor przed uruchomieniem komputera,
wlacz kompa, wejdz do zaawansowanych ustawien karty graficznej, zdefiniuj
dodatkowy schemat pracy wielomonitorowej z kombinacja klawiszy skrotu, w
ktorym tv bedzie jako primary, a monitor wylaczony, zatwierdz
przelacz skrotem (wygodniej niz wybor schematu z ati taska), juz na tv wlacz
playera divx, otworz film i napisy, play i pelny ekran

jak nie pomoze, usun karte i zdeinstaluj ati multimedia panel, restart,
zgraj stery z ati z catalyst + hydravision, zapomnij o multimedia panelu, bo
to badziewie jest i powtorz operacje z poczatku posta

tbg