Problem ze sterami do Radeona 8500

Autor: Urzyk (urzyk_at_astercity.net)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 11:29:55 MET DST

Może od początku. Kupiłem kartę minta build by ATI. Sciągnąłem stery:
wxp-radeon-6-13-10-6094 i zainstalowałem hydravision-3-10-1010. Stery
sciągnąłem ze strony ATI oczywście dla oryginalnych Radeonów.
Po zainstalowaniu wszystko przebiegało ok. Jedynie na wyjściu TV nie miałem
napisów w DIVX-sie. Nadszedł czas na aktualizację sterowników. Wybrałem się
ponownie na stronę ATI i zaopatrzyłem się w najnowsze stery
wxp-radeon-6-13-10-6118-efg oraz CONTROL-PANEL-6-13-10-3017-efg. Przed ich
instalacją jedynie odinstalowałem drivery.
Oczywiście zainstalowałem najpierw sterowniki a następnie po restarcie panel
sterowania.
Pierwsze moje spostrzeżenia to brak obrazu na TV - za to mam już napisy na
DIVX-sie:)
Mniejsza o napisy. Postanowiłem powrócić do poprzednich sterowników. Na
początku odinstalowałem panel sterowania ( reset ), następnie sterowniki (
reset ).
Wykasowałem katalog ATI z dysku C i ponownie przystąpiłem do instalacji
sterów.
Ku mojemu ździwieniu Radek zachowuje się tak samo jak na najnowszych
sterach. Brak obrazu na TV:( Co zauważyłem.
Kiedy wchodzę we właściwości monitora pojawia się ustawienie (monitor
domyślny)- jako główny. Mój monitor SONY 17` jest tylko opcją do ustawienia.
Nie bardzo wiem co zrobić. Myślę że trzeba wykasować pliki ATI z Windowsa.
Prosiłbym o podpowiedź

Dzięki z góry Paweł