Re: PRIMAX COLORADO 9600

Autor: Steve (steve_at_nospam.gip.com.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 08:53:01 MET DST

"tomek184" <tomek184_at_go2.pl> wrote in message

> prostu
>
> Oczywiscie przesuwa sie.
> ps. Dziekuje, ze choc jedna osoba na tej grupie, znalazla minutke, zeby
cos
> napisac

Hi!

Mam skaner jak mi się zdaje dość podobny - Primax Colorado Direct 600.
Kiedyś miałem problemy z układem kontroli przesuwu. Musiałem wymienić didę w
parze układu krańcówki.
A do tego były jakieś problemy ze smużeniem - czarny pas z przejściem do
bieli przez czerwienie wzdłuż obszaru skanowania). Problemem było ustawienie
układu odbiorczego (to jest taki układzik długości paczki zapałek) na
listwie sanek.

Myślę że jeśli jakiś obraz Ci schodzi ze skanera (jakieś paski a nie całkiem
czarna strona) to może być błędna pozycja tego elementu. Pytanie czy skaner
nie został uderzony, był rozbierany lub coś w tym stylu?

--
Steve