Re: [kamery internetowe] ktora lepsza

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 08:33:01 MET DST

ja mam mt 402 i nie polecam mediatechu bo:
nie dają na swojej stronie sterów do tej kamery
możesz pisać maila do nich z pytaniem na temat sprzętu nie odpowiedzą Ci na
bank
prosiłem o zamieszczenie sterowników do mt402 bo padła mi płyta ze sterami ,
ale nie zamieścili chociaż do wszystkich innych są itd.
Rada co do paluszków kup akumulatory dałem 8 zł za sztukę (potrzeba dwa) i
spokojnie trzymają mi 2 tygodnie i do ładowarki.
Kup coś markowego bo będziesz w plecy gdy Ci przyjdzie zmienić system na
inny i się okaże ze nie ma sterów do niej a ze starymi nie idzie bo nie i
już .A firma oleje tę sprawę bo swoje już zrobiła czyli sprzedała Ci kamerę
którą nie będzie już produkowac a sterowników tym bardziej .
Takie są moje odczucia co do Media tech.
tomekn