Re: [kamery internetowe] ktora lepsza

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 23:28:03 MET DST

Hej

Użytkownik "YARAZ" <yaraz_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Czesc,
> mozecie mi poradzic ktora z tych kamer jest lepsza ?
> I czy w ogole sa cos warte :)
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6751704
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6732302
>
> Z gory thx.
Zapewnie zdajesz sobie sprawe jakiej to klasy sprzet (300 000 pikseli) i ze
nie mozna sobie za wiele obiecywac? To nie jest aparat cyfrowy i nie
pstrykniesz nim efektownego zachodu slonca. Ale mozesz zrobic np. zdjecie
swojego kota jak robi cos smiesznego.
Osobiscie odradzam ten drugi (PenCam) jakkolwiek bardzo mi sie podoba ten
format ("dlugopis"). Ale on nie ma flesza. Ja mam MT403 (Shadow, tez bez
flesza) i w zasadzie nie zrobisz nim zdjecia w pomieszczeniu przy normalnym
sztucznym swietle (no jak dasz na maksa wszystkie lampy w pokoju itp., to
moze wyjdzie ale marna jakosc) tylko przy dziennym działa.
Drugi problem z tymi tanimi kamerkami to zasilanie, one nie zapisuja obrazu
na niczym tylko w takiej stale podtrzymywanej pamieci. I wiekszosc nie ma w
zwiazku z tym "normalnego" wylacznika tylko sie tak wygaszają po 30 s. Ale
prad z baterii pobierany jest nadal, nawet gdy kamerka jest podlaczona do
kompa, mój MT403 ma 2xAAA i starczają na 2 tyg. Jesli nie masz zdjec w
pamieci i ich nie robisz - dobrze jest wyjac baterie.
Jak chcesz to podesle jakies zdjecie z MT403 na priva

--
Pozdrovionka
Speedy