Re: kabel s-video

Autor: Borygo (borygo_at_bsk.vectranet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 19:57:30 MET DST

Hegi wrote:
> [...]

Mój kabelek (20m) zrobiony jest z 2 kabli audio (2 żyły ekranowane na każdy
kabelek). wejście dzwięku "mały jack" wizja na s-video na końcu kabelka
takie same gniazda i drugi kawałek to ok 1 m zakończone gniazdem EURO do TV
(komputer mam w drugim pokoju, jestem leniwy i nie chce mi się za każdym
razem podłączać kabla do TV bo trzeba drania wyciągać i kombinować po
omacku). Obraz w TV mam bardzo dobry, dźwięk tak samo i cały kabelek
kosztował może z 50 zł. Jeszcze nie zwariowałem, żeby kupować takie drogie
kable, ale każdy robi to co lubi.

Pozdrawiam
Borygo

Ja zrobiłem kabelek 20m z przewodu audio do kolumn (2 żyły z ekranem) do
tego dołączyłem taki sam kabelek do dzwięku, przejściówkę na euro