Re: kabel s-video

Autor: Marek Jazienicki (mcaron_pl_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 08:57:34 MET DST

Hegi <kyrie_at_wp.pl> napisał(a):

> ile powinien kosztowac kabel s-video 10 m ... u mnie w szczecinie chcieli mi
> zrobic za tylko "270 zl"... mzoe ktos duzo tansze dosjcia ?/

Drożyzna jak zbój. Ja kupiłem 5m w Katowicach za 32 albo 36 zeta już nie
pamiętam. Ładny kabelek dość gruby ale miękki, wtyczki jakieś takie wyglądają
profesjonalnie. Nazywa się toto "Monster cable" czy cuś takiego. Dłuższych
nie mieli ale, można kupić dwa i są takie złączki więc całość pewno max 80
zeta. Aha - Media Markt do zło :-) - zwykły kabel cieńki, sztywny 5m - 40
zeta a ten mój to ponoć 80 czy 100 nawet.

Zobacz na allegro - tutaj jest taki jak mój:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6711468
a w ogóle zobacz aukcje tego gościa
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=196684
ma on wszelkiej masci kable i raczej jest pewniakiem.

I nie jestem to ja :-) - po prostu go wypatrzyłem