Co sie dzieje z tym monitorem ?

Autor: snake (snake25_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 12:55:44 MET DST

Witam, mam małe pytanie do osób znających się na monitorach:
Po włączeniu komputera po kilkunastu sekundach z monitora zaczynają dobiegać głośne
trzaski (od ok jednego na 2-3 sek do kilku na sek.) obraz traci ostrość i następnie robi
się b. jasny. Z tego co można zauważyć na początku system ładuje się normalnie. Czy ten
opis wskazuje na jakieś typowe uszkodzenie ? Czy jest to jedna z głównych części monitora?
Monitor jest kilkuletni 14' Mitsu więc nie wiem czy opłaca się iść do serwisu czy można z
czystym sumieniem wrzucić go do kosza.
snake