Re: Dysk IBM - problem

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 12:15:44 MET DST

Użytkownik "Łukasz Wesołowski" <lukasz12_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> A z ciekawości zapytam - ile te dysku wytrzymują ? Mój poki co ma 2
tygodnie

Jak już pisałem, mój ostatni IBM 60 GB 7200 obr. (seria ICL... cośtam
cośtam) działał sprawnie przez 3 miesiące. Gdy zaniosłem do serwisu, pan
podniósł słuchawkę, wykręcił jakiś numer (pewnie do szefa dzwonił) i rzuciła
hasło "Znowu mamy IBM'a do serwisu" - widać u nich to nie nowinka. A tak na
marginesie, to miałem jeszcze jednego IBM'a 20 GB - ten pracował chyba z pół
roku. A kilka dni temu dzwonił do mnie kumpel z tekstem, że jego nówka (6
tyg.) IBM 120 GB przestał być wykrywany co jakiś czas przez BIOS - to też
raczej objaw śmierci.

Pozdrawiam,
Sniper