Re: Athlon XP 1800+

Autor: gula (gula2000_at_tenbit.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 10:27:11 MET DST

Ja miałem podobny problem, choć mam Athlona 1600+ XP ale tą sama płytke.
Zastosowałem na początku wentylek TT volcano 7 to taki z radiatorem z
wkładką miedzianą i miałem 61 stopni !!! więc mi coś nie pasowało... dodam
że mam jeszcze cupershima - to taka blaszka żeby nie ukruszyć procka.
Zdjąłem przesmarowałem pastą drugi raz (za pierwszym razem było jej za
dużo) - zrobiło sie 58 stopni. Obecnie trochę zainwestowałem i kupiłem
Thermaltake volcano 7+ - to taki miedziak i jest super!!! 45 stopni na
LOW!!! dodałem jeszcze dwa wentylki na obudowe (na 7) i wszystko chodzi
pieknie, cicho - polecam MIEDŹ