Re: Athlon XP 1800+

Autor: siwybob (siwybob_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 11:50:21 MET DST

(...) ciach
Użytkownik "OMIP" <OMIP_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam Athlona XP 1800+ i płytę Gigabyte GA-7VRXP, ogólnie wszystko chodzi
OK,
> ale mam problemy z temperaturą procesor trochę się grzeje - radiator jest
> ciepły (ale nie gorący). A płyta pokazuje temperaturę proca w
ekstremalnych
> warunkach do 70 stopni, co prawda należy podkreślić że Gigabyte ma
> umieszczony czujnik tak że praktycznie dotyka jądra procesora, ale
chciałbym
> poznać opnie ludzi którzy mają podobny sprzęt - jakie uzyskują
temperatury.
> Poza tym jakie są najwydajniejsze wentylatory pod Athlona XP tak aby dało
> się kręcić ?
(...) ciach

Hej,
Ja rozwniez mam Athlona XP 1800+ tylko ze plytke ECS K7S5A :)
Mam OC BIOS'ik i podkrecilem procesor, magistrala, na 138MHz /Athlon XP
1900+/
Na procku jest TITAN TTC-D5TB(3) i w cieple dni 51oC /czujnik pod prockiem
dotyka jego obudowy/

ps. tak czy inaczej, polecam ten coolerek: jest niedrogi i, w miare, cichy
:)

siwybob