Re: divx, k6-2, k. graf.

Autor: jam (jarek72_at_bigfoot.com)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 09:33:02 MET DST

"Wojtek Wojtiki" <wojtekUSUNTO_at_interecho.com> napisal(a) w

> Nie wiem dlaczego ale wsrod posiadaczy starszych komputerow panuje
> przekonanie ze to wlasnie grafika
> jest winna slabej plynnosci odtwarzania filmow - ja pytam zawsze jaka masz
> karte muzyczna ?

Tez myslalem ze graficzna ma niewiele do odtwarzania divx-ow az sie
przekonalem na wlasnej skorze. Mam K6-2-500 na plycie FIC VA503+(MVP3) z
karta Riva 128ZX 8MB filmy chodza plynnie, obciazenie procesora ok. 80%, po
wlozeniu ATI Rage 128 16MB obciazenie procesora wzrasta do 100% i niektorych
filmow wcale sie nie da ogladac. Probowalem roznych kodekow i odtwarzaczy i
zawsze sa podobne rezultaty.

> Nie jest tajemnica ze stare dzwiekowki na ISA mocno obciazaja system i w
> zdecydowanej wiekszosci sa odpowiedzialne
> za slabe odtwarzanie filmow .

BTW mam SB AWE64 na ISA.