Re: divx, k6-2, k. graf.

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtekUSUNTO_at_interecho.com)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 11:09:51 MET DST

Uzytkownik "Half Shaven" <maestoso_at_poczta.onet.pl> > witam

> Mam plyte 5mvp3 Lucky Star z procesorem K6-2 500 i karte
> graficzna SIS 6326 8MB AGP, magistrale 100MHz i SDRAM
> Co to moze byc?

Nie wiem dlaczego ale wsrod posiadaczy starszych komputerow panuje
przekonanie ze to wlasnie grafika
jest winna slabej plynnosci odtwarzania filmow - ja pytam zawsze jaka masz
karte muzyczna ?
Nie jest tajemnica ze stare dzwiekowki na ISA mocno obciazaja system i w
zdecydowanej wiekszosci sa odpowiedzialne
za slabe odtwarzanie filmow .Wiec jesli masz karte dzwiekowa na ISA to
Zanim zmienisz karte grafiki i wydasz iles tam pieniedzy- pozycz
od kogos karte PCI i sprawdz czy i jaka jest roznica :P

Pozdrawiam W.