Re: Opinia o notebookach Dell Latitude

Autor: Hightower (highpc_at_idea.net.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 20:22:23 MET DST

> Chciałbym uzyskać od użytkowaników notebooków Dell-a (mam nadzieje,
> że są na tej grupie) opinie o ich działaniu.
>
> Interesuje mnie każda informacja a w szczególności ich stabilność,
> jakość wykonania, jakość wyświetlaczy a także opinie o serwisie Dell
> jeśli ktoś miał z nim styczność.
>
> Jestem zainteresowany zakupem Latitude 840 i chciałbym wiedzieć czy są
> warte swojej ceny

Uzywam od prawie roku na codzien Dell'a Latitude C-800 (P3 1000, 512 RAM,
15" TFT 1600x1200) i jestem bardzo zadowolony, nie mam z nim najmniejszych
problemow, pracowal pod Win2000 Pro i obecnie pod WinXP Pro i obydwa systemy
sa na nim idealnie stabilne, zadnych niespodziewanych zwisow itp. Uzywam do
Internetu i grafiki (2d, 3d, montaz video).
Mozliwosci tego laptopa sa ogromne, mozna w nim wymienic prawie wszystko:
dysk twardy, wbudowany cd-rom, wymienny cd-rom, a nawet karta graficzna!
Jest to jedyny chyba laptop (seria Latitude i Inspiron) w ktorym jest to
mozliwe!
Wyswietlacz jest b.db. wyrazny, czytelny, a rozdzielczosc wiele osob juz
powalila na kolana.... :)
Mozliwosci jego rozbudowy sa rowniez spore: np. dwa rodzaje stacji
dokujacych (w tym jedna z mozliwoscia uzywania standardowych kart PCI! - sam
uzywam i sobie chwale...)
Generalnie polecam i jedyna zmiana na jaka mam chec to wlasnie model 840....

Piotr

P.S.
Jak masz wiecej pytan to wal na priv.