Re: Pentagram Omen i Win2000

Autor: biglebowsky (biglebowsky_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 20:35:17 MET DST

<matmir_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czy ma ktoś doświadczenia z instalacją Omena (wersja 1) pod Win2000? Od 2
dni
> próbuję go zainstalować i nic. Na tym samym komputerze pod Win98 (mam 2
systemy
> operacyjne)chodzi bez zarzutu. Sterownik do Win2000 wziąłem z
www.pentagram.pl.
> Może jest specjalna procedura instalacji?
> Pozdrawiam
> Mirek

U mnie przy dwuch systemach wogole nie chcial sie zainstalowac,
dopiero po wywaleniu '98 poszla instalacja, a jak ? postepuj zgodnie z
instrukcja,
bo ten modem jest "inny niz wszystkie" . A jak juz zainstalujesz to sie nie
denerwuj jak
sie okaze ze jednak nie dziala tak sprawnie jak twoj stary modem, czy tez
jesli w ogole nie dziala
tak ma duuza czesc posiadaczy tego zlomu. Gdyby tak bylo to idz do serwisu i
odrazu wymien na
gotowke ( nie na nowego penta, bo sie jeszcze zalamiesz )

pozdrowienia dla wszystkich lamerow, ktorym ten modemik nie chodzi jak
powinien.

--
Biglebowski
biglebowsky_at_poczta.onet.pl