nie chce juz zyc

Autor: peter (peter.witkowskiNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 19:39:23 MET DST

Cze:)
Mam plyte K6XV3+/66 firmy DFI ale niestety nie dziala
stacja dyskietek kolega od ktorego ja dostalam
mowi,ze nie pamieta dlaczego tak sie dzieje
bo komp.chodzil jako server w sieci i stacja mu
nie byla potrzebna.Dodatkowo win98se wykrywa
port podczerwieni,ktorego nie ma a inne porty
(comy i lpt) dzialaja jak chca(problemy z przerywaniem).

Moze ktos mi pomoze, bo faceci jakich znam
nie znaja sie na informatyce!(lamy jedne:)

Duzia Buzia

Madzia

P.S.
Do jakiej temp. moze sie nagrzewac K6-2 500
i jakie podawac mu napiecie???