Re: Soft firmowy do starego serwera IBM

Autor: Trzastek (trzastek_at_NOSPAMtrzastek.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 18:29:56 MET DST

> TYPE 9585-OXA

Niam ma takiego modelu jest natomiast 9585-0(zero a nie O)XA

> S/A 55-1M9G5
>
> Moze ktos z Panstwa ma cos takiego u siebie? Szukam mianowicie firmowego
> oprogramowania diagnostyczo-serwisowego dostarczanego wraz z tymi
> maszynami.

http://www.pc.ibm.com/support?page=9585-0xa&lang=en_EU&doctype=Downloadable+
files&subtype=All

ten link pomoze :-)

> A moze da sie obejsc bez niego? W kazdym razie nie udalo mi sie uruchomic
> tej maszyny, gdyz zada ode mnie dyskietki, której nie posiadam. Moze ktos
> sie orientuje,czy jest mozliwa zmiana ustawien biosu tego komputera bez
> rzeczonego oprogramowania?

Powinna byc na tej stronie co wyzej :-) IBM ma bardzo dobra pomoc
techniczna, dokumentacje i sterowniki

Pozdrawiam,

Trzastek