Soft firmowy do starego serwera IBM

Autor: Jacek Kotlarski (jkotlarski_at_pb.bielsko.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:36:57 MET DST

Witam serdecznie

Dostalem w spadku stary serwer IBM:

TYPE 9585-OXA
S/A 55-1M9G5

Moze ktos z Panstwa ma cos takiego u siebie? Szukam mianowicie firmowego
oprogramowania diagnostyczo-serwisowego dostarczanego wraz z tymi
maszynami.
A moze da sie obejsc bez niego? W kazdym razie nie udalo mi sie uruchomic
tej maszyny, gdyz zada ode mnie dyskietki, której nie posiadam. Moze ktos
sie orientuje,czy jest mozliwa zmiana ustawien biosu tego komputera bez
rzeczonego oprogramowania?

Pozdrawiam
* Jacek Kotlarski cichy at linux.bielsko.pl *
A fanatic is one who can't change his mind and won't change the

subject.

                -- Winston Churchill