Re: Dym z zasilacza - pewnie spalilo sie wszytko co sie da :(

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 17:48:52 MET DST

Użytkownik "Kuba vel Torki" <torquem_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]

To raczej nie wina zasilacza. Moim zdaniem elektrownia puściła za duże
napięcie do sieci i wszystko poszło się walić. Mi 3 miesiące temu piorun
rąbną. I tutaj was przelicytuję. Mi oprócz kompa wypasionego na max spaliło
19" monitor LG Flatron 915 FT+ za prawie 2 patyki.

Ale z drugiej strony: nie miałem listwy z bezpiecznikiem a to była moja
wina. Kolejny fakt: jak zasilacz ma dobre bezpieczniki (natychmiastowe a nie
zwłoczne), to powinny się przepalić bezpieczniki bez uszkodzenia reszty.

Pozdrawiam,
Sniper