Re: Zbyt glosny i malo wydajny Maxtor

Autor: corvus5 (corvus_at_elsat.wytnijto.net.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 16:37:52 MET DST

Użytkownik "robek" <moja_praca_at_hoga.pl> napisał w wiadomoœci

> Spróbuj włšczyć UDMA w Windowsie, ale i tak takie wyniki sš żenujšco
niskie
> nawet jak by to był dysk 5400 rpm. proponowałbym wymianę dysku w serwisie,
> bo standardowo, aż tak bardzo Maxtory nie hałasujš, może to być oznaka
> uszkodzenia głowicy.

Bylem w sklepie w sprawie tego dysku (moze wszystkie 7200 sa takie
glosne....),
ale nic specjalnego nie zalatwilem.
W kazdym razie podnioslem wydajnosc dyku na tej samej tasmie do:
Buffered Read : 52 MB/s
Sequential Read : 39 MB/s
Random Read : 8 MB/s
Buffered Write : 46 MB/s
Sequential Write : 38 MB/s
Random Write : 11 MB/s
Average Access Time : 6 ms (estimated)

To jest w sumie limit ata66. Powodem byl pewnie zle skonfigurowany
cpucool ;> jak go wylaczylem, to wszystkie wyniki podskoczyly :]

Corvus