Re: Kolor na ekranie laptopa a na monitorze, pytanie

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 15:23:02 MET DST

> p.s. te z monitora bardziej mi sie podobaja

Brawo! No i odkryłeś, niestety smutną prawdę....
Obecnie produkowane minotory LCD nie dorównują jeszcze jakością obrazu
monitorom CRT, dlatego wielu ludzi musi i chce nadal korzystać z CRT.
Do grafiki/DTP/www LCD jest kiepski, głównie ze względu na właśnie opisane
przez Ciebie problemy z wiernością i powtarzalnością kolorów.
Zwróć uwagę, że na CRT na całym ekranie kolory wyglądają tak samo, nawet
oglądane pod różnymi kątami, a na LCD??? No cóż -> zobacz sobie sam!

Dlatego ja i wiele innych osób na razie "czeka" na pokonanie tej bariery w
monitorkach LCD.... A generalnie możesz trochę sobie upodobnić kolorki na
obu monitorach odpowiednią ustawiając profile....

eMKa