Re: Flaskowanie twardzieli ?

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:35:39 MET DST

Użytkownik "plonker" <plonker_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> ja nie wiem, zapewne mozna jakims "programatorem"
> ale po co???
> zawsze przy flashowaniu czegokolwiek istnieje jakies malutkie ryzyko
> (powiedzmy 0.01% szansa) ze sie cos moze spieprzyc, dysk kolegi zapewne
nie
> dziala szybciej wiec poco ryzykowac?
>
> pozdro
> Piotrek

Dla nowej wersji oprogramowania ? W przypadku Barracud IV moglo by to byc
uzasadnione. Dyski te stawiaja sie na niektorych Raidach. Z drugiej strony
obecnie mozna flashowac prawie wszystko, Plyta, CD-ROM,nagrywarka, Kartyu
Sfx, Gfx, wiec czemu nie przeflashowac twardziela ?

Ps. Czasami to jest tylko sztuka dla sztuki ...