Re: Pogadajmy o Gigabyte.

Autor: ulf (ulf_at_dgt.com.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:49:12 MET DST

Jarek wrote:
> też niedawno kupiłem Gigabyta GA-7VRX + Athlona 1700+ i jestem
> zadowolony na minus : słaby dźwięk AC 97

tyle, ze kolega wczesniej pisal o plycie ga-7vrxp (a nie samo rx), ktora
to plyta ma znacznie lepszy dzwiek, bo wlasciwie sb 128, a nie ac 97.
mam ta plyte i dzwiek jest naprawde w porzadku. na razie darowalem sobie
inna karte dzwiekowa.

ulf

--
ulf_at_cad.pl             <>  the greatest trick the devil ever pulled
ulf_at_bocznica.org       <>  was convincing the world he didn't exist