Re: jaki athlon pod ecs k7vza

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:30:11 MET DST

Użytkownik "bias" <bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl> napisał w wiadomości

> w czym bedzie wolne ?
> chodzi o te ze mam fruityloops nowe i przy bardziej skomplikowanych
> przykladach sie dusi procesor
> chyba ddr czy sdr nie maja tu duzego znaczenia?

Jezeli zajmujesz sie grafika/muzyka, to proponuje wieksza ilosc ramu
(preferowane min 256MB, najlepiej 512). Rowniez uwazam, ze Athlon XP 1600+
jest dobrym zakupem, dobry wsp cena/mozliwosci i IMHO wspaniale dziala z
pamieciami DDR.
Zreszta - juz sie wypowiem - uwazam, ze kupujac Athlona trzeba sie nastawic
na pamieci DDR; kupujac Pentium IV na pamieci RIMM.

Rufik