Re: wybor UPS'a

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 14:24:15 MET DST

Użytkownik "Piotr Sawicki" <bratpit_at_aps.punkt.pl> napisał w wiadomości
> Ehlo!
>
> Potrzebuje wybrac dla siebie UPS'a i zastanawiam sie pomiedzy dwoma
> modelami - Ever Net 700 lub APC Back-UPS CS 500VA. Zaleta APC jest to,
> ze posiada trzy wyjscia plus czwarte tylko filtrujace, a Ever ma wyjsc
> tylko dwa. Prosilbym o pomoc w wyborze i wypowiedzenie sie uzytkownikow
> w/w ups'ow.

Nie wiem co mozna powiedziec na temat uzytkowania UPSa, bo w sumie to ma on
stac pod biurkiem i spelniac swoja role co z reguly kazdy robi :-)
Moj APC 350 EI mial problem z lacznoscia po porcie USB i dostalem za niego
500 EI. Model 350EI podtrzymywal okolo 13 minut kompa z athlonem XP 1700+ i
monitorem 19 cali, 500EI nie testowalem. To wszysto...nie spodziewaj sie
niesamowitych wrazen z uzytkownaia UPSow :-)))

pzdr.
trzmiel