Re: Zbyt glosny i malo wydajny Maxtor

Autor: corvus5 (corvus_at_elsat.wytnijto.net.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 13:11:56 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> to problem kontrolera na plycie ecs

Tak z poczatku podejrzewalem, wiec szukalem wynikow
wydajnosci kontrolera na plytach ecsa a w szczegolnosci
takiego wykresu, w ktorym byly porownywane rozne
plyty glowne z tym samym dyskiem. Nie znalazlem tego,
ale za to w wiekszosci testow plyta wychodzila znakomicie.
Nie wiem tylko czy ten kontroler ograniczal transfer,
czy go spowalnial...

Corvus